Закарпаття: Народний Фронт забув вказати ім’я замовника своєї газети

ОПОРА  24 вересня 2014 18:41  6280210 081118
Закарпаття: Народний Фронт забув вказати ім’я замовника своєї газети

У Закарпатській області розповсюджують перший номер газети «Народний фронт» від 17 вересня 2014 року.

Чотрири шпальти друкованого видання займають агітаційні матеріали про однойменну політичну силу.

Втім у вихідних даних не вказано про замовника продукції, що є відхиленням від вимог частини 7 статті 69 Закону України «Про вибори народних депутатів України», котра вказує: «Друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про замовника цих матеріалів, установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання, що належить партії, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск».

У коментарі ОПОРІ керівник Закарпатського виборчого штабу «Народний фронт» Валерій Лунченко повідомив, що друковані матеріали надійшли в область централізовано з Києва. У штабі візьмуть до уваги повідомлення спостерігачів про порушення і вивчать детально це питання.

Як уже повідомлялося, спостерігачами в Ужгороді на президентських виборах 2014 року неповні вихідні дані були зафіксовані у квітні на листівках Анатолія Гриценка, тоді інформацію дописували на примірниках газет вручну.

Закарпаття: Народний Фронт забув вказати ім’я замовника своєї газети (09.23_Narodnui_Front)

Читайте також

Залишити коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також данні про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Коментарів немає
]]>