Підконтрольні владі ЗМІ отримали більше мільйона

Uzhgorod in  29 липня 2014 09:55  3375183 076066
Підконтрольні владі ЗМІ отримали більше мільйона

Комунальні засоби масової інформації в області, чиїми засновниками виступають місцеві адміністрації та ради отримали у першому півріччі цього року з місцевих бюджетів Закарпатської області мільйон 113 тисяч гривень.

Найбільше серед районних видань отримав «Вісник Берегівщини» - 123 тисячі. Трохи менше – 120 тисяч газета «Вісті Ужгородщини»,  100 тисяч міська «Ужгород»,  93 тисячі – воловецька «Голос Верховини», міська газета «Берегово» - 79 тисяч, рахівська «Зоря» - 60 тисяч. Інші отримали менше. Так, тячівська «Дружба» - 49 тисяч, «Вісті Свалявщини» - 43 тисяч та міжгірська «Верховина» - 38 тисяч. Іршавській газеті «Нове життя» з місцевого бюджету виділили 23 тисяч, і 10 тисяч перечинська «Народне слово».

Жодної гривні на фінансування ЗМІ не виділили на Виноградівщині, в Мукачеві, Чопі та Мукачівському районі. Газеті ОДА та ради  «Новини Закарпаття» виділили 200 тисяч – це борг перед газетою за 2013 рік.

Читайте також

Залишити коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також данні про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Коментарів немає
]]>