Виктор Балога: Ни один суд не поможет гражданину Погорелову продолжить грабить Ужгород на посту мэра

mukachevo.net  18 марта 2014 18:43  21464026 1164846
Виктор Балога: Ни один суд не поможет гражданину Погорелову продолжить грабить Ужгород на посту мэра

Воля общины Ужгорода есть и будет определяющей при решении вопроса, имеет ли право гражданин Погорелов занимать любую должность в городе. Об этом заявил народный депутат Виктор Балога.

Он отметил , что община Ужгорода , в лице депутатов городского совета , и непосредственно через массовый протест , на законных основаниях отправила в отставку мэра . « Это нормальная практика для любого города , где мэр не выполняет своих обязанностей и грубо нарушает законодательство» , - отметил политик.
« Поэтому, его попытки вернуться на должность - это не более , чем авантюра , которая лишена всякой перспективы . Даже если в этих условиях в Украине найдется суд , который готов закрыть глаза на закон , город снова скажет свое слово. Не менее громко , и не менее решительно » , - уверен народный депутат.
« Со своей стороны приношу извинения общине Ужгорода за то , что в свое время поддержал кандидатуру этого политического проходимца на должность городского главы. Все мы делаем ошибки , и я не исключение. Главное для каждого - их признавать и вовремя исправить » , - заявил Виктор Балога.
« Могу вас заверить , что приложу максимум усилий , чтобы гражданин Погорелов не переступил через мнение общества и не вернулся на должность городского главы. Даже если для этого придется отдирать гражданина Погорелова от кресла , с которым он так не хочет расставаться » , - подытожил политик.

Читайте также

Оставить комментарий

Комментаторы, которые будут допускать в своих комментариях оскорбления в отношении других участников дискуссии, будут забанены модератором без каких либо предупреждений и объяснений. Также данные о таких пользователях могут быть переданы правоохранительным органам, если от них поступил соответствующий запрос. В комментарии запрещено добавлять ссылки и рекламные сообщения!

Комментарии (11)

патріот ужгорода  20.03.14 1:03

балога ти приклеївся до нашого мера погорелова із своїм конченим Піпецом карманнов завидовськов партійов бариг із рейтингом 0 цілих і ху десятих% . ти позволив собі руками уродів твоїх декількох слуг зробити шабаш у нашому домі ужгороді! ти заблудився! ужгород це не завидово. і ти своїми фальшивими вибаченнями не одмажешся!!! ти скоро будеш відповідати! !!! і сектор тобі не поможе і челядь і бабло щось нахапав много. подивись на свого шефа яника ? де ? і бабок мав більше чим ти. просто настав у нього час х. і у тебе настане . раптово. скоро


іван  19.03.14 13:09

думаєш, олешка за гроші всьо порішає?


123  19.03.14 11:19

Крісла до гу..ці лем тобі прилипають. тяжко, ци так бізняковати без ригалій? та й скучнонавірно без двіжухи. займися чимось полєзним - гербарії суши, ци що, рибу імняй, про душу вже подумай, не лем про політічєскі амбіції!


Читач  19.03.14 11:08

ну авантюра це чи не авантюра, а судячи з виступу - няньо мукачева занервували. його вибачення перед мешканцями - це до дупи дверці! кому вони треба? чи це спроба у такий спосіб уникнути власної люстрації та свого оточення. відхрестившись від підтриманого ним же кандидата в мери. не вдала спроба. і хто його просить щось тут робити? чи помагати? він в ужгороді як путя у криму - ти у себе дома газдуй, а не лізь у тулу із своїм самоваром!


Гість  19.03.14 10:58

Абсолютно згоден - ВОЛЯ ГРОМАДИ ПОНАД УСЕ!!!
Хто встановив факт грубого порушення мером закону?!.. Шановний нардеп особисто?! Чи налякані ним купка зайців у міській раді, які переважно були так залякані перед сумнозвісним засіданням так званої сесії, що їх трусило як бандерлоги від одного імені балогана?..
Навітьпрофільний парламентський комітет не вбачає підстав для відставки мера, а нардеп - вбачає!
Не можна, зловживаючи "революційним часом", іти до влади грубо нехтуючи законом, бо основна мета революції якраз і була - закон єдиний для всіх.
Не можна спаплюжити волевияв ГРОМАДИ, тисяч виборців - мешканців міста і всадовити у крісло мера "свою" людину не за результатами голосуваннямешканців Ужгорода, а за "рішенням" сорока зайців та/чи баранів, і "ай зато!" "Лем би хто, лиш не вун"
Не можна такого робити просто так, для цього мають бути більш вагомі підстави ніж просто бажання когось.
Це не може вважатися демократією.


голова сельсовета  19.03.14 9:48

но тадь ко наступний буде у варши? рс ? не треба


Мешканець міста  19.03.14 8:57

Шановні Ви оба задрали уже всіх. Змиріться і дайте можливість людям вибирати з ким їм бути. Один чесніший від іншого......


Погорелову  19.03.14 0:10

Ты расплачиваешься за свою подлость, жадность и тупость, жалкий старый взяточник.


Погорелов  18.03.14 23:27

Виктор Иванович ! Не позорьтесь , Вы. сами звонили Януковичу и Рыбаку и гарантировали мое вступление в Партию Регионов за что я и расплачиваюсь. Но то что я, разграбил город , Вы совсем ведете себя безразсудно , что с Вами ? Бог Вам Судья! Разберитесь как націонал-патріот в своем корупціонном оточенні.специально пишу на. русском и украинском , чтоб показать ,что Ужгород разноликий и екстремизм ваших дебилов не пройдет.





Г


Катерина  18.03.14 23:07

А Балоге можна? Он ничем не лучше. Шел бы из политики,и не позорился!


Данило  18.03.14 19:30

Хто кого грабить в Закарпатті ? Трикури та Чубірки в Ужгороді.