We already have an official candidate for mayor of Uzhgorod. Not from Uzhgorod

14 August 2015 11:24  1499104719 9105752
We already have an official candidate for mayor of Uzhgorod

Finally, the announcement of candidates in local elections has started.

One of the first candidates for the mayor of Uzhgorod is... not from Uzhgorod. A member of "Svoboda" Eduard Leonov admitted that he would run for the mayor of Uzhgorod.

The head of the Transcarpathian regional organization of the "Svoboda" stated that on August 13 on the "Tisa" TV channel.

"I have been living in Uzhgorod for a long time and I know that the citizens deserve better government than the current one. Therefore, I'm running for the mayor of Uzhgorod!" - the candidate explained in social networks.

So, who's next? It is already clear that the elections for the post of Uzhgorod mayor will be more than fierce.

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (9)

БОВТОШ  27/08/2015 6:32 pm

«Свободівець» Едуард Леонов - "шьвідомий...". Не наш !!!


111  17/08/2015 2:06 pm

Галиччан за перевал!
Хай покаже, які здобутки має Тернопілля зі своїм вереском ненависті.


Валерос  14/08/2015 11:44 pm

"Моголы несколько дней торжествовали победу ужасами разрушения, истреблением людей и всех плодов долговременного гражданского образования. Древний Киев исчез, и навеки: ибо сия, некогда знаменитая столица, мать градов Российских , в XIV и в XV веке представляла еще развалины; в самое наше время существует единственно тень ее прежнего величия. Напрасно любопытный путешественник ищет там памятников, священных для Россиян: где гроб Ольгин? где кости Св. Владимира? Батый не пощадил и самых могил: варвары давили ногами черепы наших древних Князей."

"История Государства Российского"
Карамзин Николай Михайлович (1766 — 1826), писатель, историк.


Валерос  14/08/2015 11:41 pm

обхохочешься с Вас....в стране типа война...а у вас Москали кругом на царстве...


Люблю тя  14/08/2015 5:51 pm

Галиччани! Ви що свою хату не маєте?


Олена  14/08/2015 2:54 pm

Можна собі лише уявити, яке хлібне місце посада мера Ужгорода. Абсолютно не вірю балачкам претендентів. Всі хто побували на цій посаді тільки ще більше збогатилися і знащили Ужгород.


Ужгород  14/08/2015 12:20 pm

Вау,хто це такий?


Вася с шахты   14/08/2015 12:08 pm

А коуто???


ференц  14/08/2015 11:49 am

за перевал нах!!! сами разберемся!

Total 9 comments
]]>