Pogorelov headed Tymoshenko's campaign headquarters in Uzhgorod

Uzhgorod.in  8 May 2014 18:04  75369011 969851
Pogorelov headed Tymoshenko's campaign headquarters in Uzhgorod

The information, that Uzhgorod.in had long time ago and that was denied by local members of "Batkivshchyna", has been confirmed.

Andriy Pogorelov - son of the now former Uzhgorod Mayor Victor Pogorelov - has been appointed as the head of the regional campaign headquarters of the presidential candidate Yulia Tymoshenko. He will be in charge of the constituency 69 - the city of Uzhgorod and Uzhgorod district.

This hot information was disclosed to Uzhgorod.in by the leader of the "Batkivshchyna" faction in Uzhgorod city council Vasyl Hnatkiv. He said, "To put it mildly, I am shocked. I think soon there will be a statement of the faction."

Recall that recently Anton Livrints - the leader of the "Batkivshchyna" faction in Transcarpathian Regional Council was appointed as the head of the campaign headquarters. Obviously, something has changed at the higher authority.

Read also

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (9)

Вася  12/05/2014 5:33 pm

Виженіть з партії балогівця Шекету.


Местный  09/05/2014 5:09 pm

Соликамский пересыльный лагерь "Белый лебедь".


Капсуль  09/05/2014 12:08 pm

Не обижайте Андрея и его шапку. Эту ушанку ему подарил папа на его совершеннолетие, а папа в свою очередь привез её из зоны, где провел 7 лет из 9, которые ему дали махинации в ужгородском горисполкоме.


Вася  09/05/2014 10:34 am

Ну теперь бешеный успех с таким персонажем жульке просто гарантирован! Гнаткив может и пузырь, но рыг- взяточник и бездельник Погорелов джуниор - отличный выбор! гг


Марина  09/05/2014 10:17 am

Вже декілька років фракція Батьківщини нічого не робить ні в Ужгороді , ні в Закарпатті на імідж Юлии Тімошенко . Просто займалися своїми питаннями, думали,що її не скоро випустять. Авторитетів у фракціями нема. Потрібна перезагрузка в багатьох регіонах. Місцеві запродались Мукачеву . Каменяш не хоче проти стоять почались перемовини. Гнатків дійсно пузир .


Умка  08/05/2014 9:53 pm

ой а хто це на ужгородському антимайдані в шапочці? :)

http://uzhgorod.in/ua/novini/2014/yanvar/yak_uzhgorod_trisnuv_navpil_foto


Торпеда   08/05/2014 9:49 pm

Хто такий Гнатків ? Запроданець навіть не зміг пройти в Ради по мажорітарці . До речі Каменяш так опутив Ю.В . На выборах . Що в ужгородску. Раду прошли тільни списочники. Ці ПАДЛО опустили Тімошенко нижче плінтуса. Андрій був в партії Гайдука завжди , а він з Ю.В. Та не продавався мукачеву. Андрій вперед ми за Ю.В. З тобою.!


***  08/05/2014 7:51 pm

ЦЕ --за нею АКЦІЇ нафтоенергоінвест ? , Хто дасть відповідь із висуванців , куди полділись ; акції НАФТОЕНЕРГОІНВЕСТ за 90 - роки!


льоня  08/05/2014 7:49 pm

що змінилося?Юлька сиділа?(авторитет!)Погорелов сидів?(авторитет)домовленості і бабло!Гнатків сирота не встих накрасти тай занести недали му!(Біда за бідов купив коня і то з п...ов!Революціонери ху....ві!

Total 9 comments
]]>