Pogorelov wants to know whether deputies have confidence in him

22 February 2014 19:24  44061597 762405
Pogorelov wants to know whether deputies have confidence in him

Press office of the mayor of Uzhgorod issued the statement of the mayor. Here is the text.

"Dear Uzhgorod residents

 All of you know about a difficult situation in the country. Many innocent victims, economy is in the collapse, local government does not function.

I hear threats from my yesterday opponents, while many people support my position and the work that I have been doing for the sustenance of the city with chronically underfinanced city budget.

 People, who did not vote for me, order me to resign.

 I respect the opinion of Uzhgorod residents, especially those who voted for me. Therefore, I ask city deputies, whom Uzhgorod residents entrusted to represent their interests, to come to the session and decide whether they trust me as mayor.

I do not want Uzhgorod and Uzhgorod residents to suffer because of the interests of certain political groups.

 Sincerely, Victor Pogorelov"

Read also

"Uzhgorod" cinema is being destroyed (PHOTOS)
"Uzhgorod" cinema is being destroyed (PHOTOS)
913153103 1154579
30 May 2017 22:06
The end of "Uzhgorod"..? (PHOTOS)
The end of "Uzhgorod"..? (PHOTOS)
1707146423 0147865
7 March 2017 14:04

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (7)

народ  23/02/2014 4:22 pm

таки избирал, за 200 грн


Мешканець міста  23/02/2014 9:40 am

Міський голова-хороша, РОЗУМНА ЛЮДИНА, на його долю припало керувати містом коли в Україні безлад, та відсутність коштів у бюджеті. Хочете зняти міського голову, робіть це у законний спосіб, а не погрозами. До слова: майдан це не всі мешканці міста.


Мешканець міста  23/02/2014 9:38 am

Міський голова-хороша, РОЗУМНА ЛЮДИНА, на його долю припало керувати містом коли в Україні безлад, та відсутність коштів у бюджеті. Хочете зняти міського голову, робіть це у законний спосіб, а не погрозами. До слова: майдан це не всі мешканці міста.


Беляков  23/02/2014 9:27 am

На нары жжёного! ВОР ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРЬМЕ! Неужели не найдётся ни одного смелого человека который даст сегодня на погореловых отца и сына показания в вымогательстве и получении взяток за решение вопросов? За что тогда пролили кровь на МАЙДАНЕ????


123  22/02/2014 10:54 pm

Во первых, Погорелова избирал народ, а не на назначал президент. Чего ему уходить. А во-вторых - кто вместо него? Вот кого поставят? Ставленника балог? Не дайте область на растерзание клану по время эйфории. Есть там умные люди, которые это понимают? Потому что в Украине всё изменится, а в Закарпатье будет то же самое, что было 10 лет. Щас Ратушняк наверное опять вынырнет. И будет опять эпичное противостояние "Балога - Ратушняк" :)


пилат  22/02/2014 10:44 pm

Иуда, предал всех, кто его поддерживал и стал холуем Раты и регионов. Теперь предает и их. Иуде место на осине.


ДоброЖеватель  22/02/2014 9:19 pm

Вам надо оставаццо и никого не слушать

Total 7 comments
]]>