Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS)

3 September 2013 17:33  48845210 545946
Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS)

The whole collection of drivers who park in violation of regulations and ethical standards was sent to us by our reader Victor. So, the campaign for exposure of rude drivers continues. 

Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS) (IMG_20130901_085807)
Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS) (IMG_20130901_102048)
Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS) (IMG_20130901_102104)
Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS) (IMG_20130901_102110)
Uzhgorod violators: the hunt continues (PHOTOS) (IMG_20130901_111135)

Recall: the regional police even created a special page in facebook, but we, obviously, expect from the police very different actions.However, the chief of the traffic police complains: he can not put a policeman near every car.

Read also

Violator on Teatralna lane (PHOTOS)
Violator on Teatralna lane (PHOTOS)
21439091 139791
28 June 2013 14:21
A foulmouthed violator (PHOTOS)
A foulmouthed violator (PHOTOS)
60239070 139767
28 June 2013 11:32

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (5)

Благожелатель:)  07/09/2013 6:01 pm

О, Божы ж мой, какие вы забавные:) Ну, почему же никто не видит машин, припаркованных на тротуарах от Укртелекома до площади перед "Украиной"? А возле "Витека" на проспекте и дальше за поворотом? А за ЗАГСом? Хорошо еще, если вдоль и двумя боковыми колесами на тротуаре, а то ведь и впоперек, занимая весь узкий тротуар, паркуются.
А возле старого Фокстрота? А возле гимназии по утрам вообще зрелище не для слабонервных.
Громадяне, ходите больше пешком. Будете здоровее и красивее:)


Геннадий  07/09/2013 11:34 am

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4704535510698&set=pcb.4704541270842&type=1&theater


Вася  07/09/2013 11:33 am

Куда прислать фото? У меня есть как раз по теме )))


УЖГОРОДЕЦ  05/09/2013 10:34 pm

НУ ВСЁ--ОЛЕНИ ДЕРЖИТЕСЬ---НАРОДНЫЙ ГНЕВ С КАМНЕМ--/ ЛОПАТА НЕ ВСЕГДА ПОД РУКАМИ/ ---ПОШЛА В ХОД...НЕ ОБИЖАЙТЕСЬ ЗА ПОБИТЫЕ СТЁКЛА....