Invincible Uzhgorod "piggishness" (PHOTOS)

29 June 2013 11:21  95739188 639889
Invincible Uzhgorod "piggishness" (PHOTOS)

Even European technologies fail to overcome Uzhgorod "piggishness". Although, the company experienced in waste removal has finally come to the regional center of Transcarpathia, the people continue to ignore their work.

Further evidence was recorded by Serhiy Kubyk today, around 11.30, near the school number 11. Recall, it is the favorite spot of local "piggishness."

Apparently, the graffiti with the call to move "piggish" behavior outside the city streets will become a brand in Uzhgorod.

Invincible Uzhgorod "piggishness" (PHOTOS) (поросята) (201306291510)
Invincible Uzhgorod "piggishness" (PHOTOS) (поросята) (201306291512)
Invincible Uzhgorod "piggishness" (PHOTOS) (поросята) (201306291511)

Read also

Uzhgorod residents continue littering (PHOTOS)
Uzhgorod residents continue littering (PHOTOS)
27739672 240371
3 July 2013 15:45

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (6)

Кубик  02/07/2013 7:47 pm

Толик! Горе коментатор! Замість того, щоб тут коментувати, краще сядь в засаду і злови тих, хто кидає кульки. Я не сидів в засаді, я сфотографував сам факт, а кульки там ще й сьогодні лежать і навіть прибавилось сміття.


благоустрій  30/06/2013 11:39 am

не думаю, що мер привозить своє сміття на вул. Дайки!!!
деякі мешканці вулиць Анкудінова, Дайки, Л. Українки, Коцюбинського принципово не бажають укладати угоди з ТОВ "АВЕ Ужгород" і отримани персональний бак для сміття! а викидати сміття - це в порядку речей!!!
те саме і по вул. Болотинській, Кобилянської, Дворжака, Верещагіна і т.д. - стихійне звалище сміття біля рейс по вул. Дворжака - це їх рек праця! а мешканці кооперативного будинку по вул. Лобачевського, 43 ОСББ "Тиса-Уж"взагалі страх втратили, укладати угоди взагалі відмовилися!!! Думаю, чергова адмінкомісія, виправить ситуацію... після штрафу в 850 грн (річна сума за вивіз сміття сягає бл.173 грн на рік - на дві особи) - думаю буде результативно)))


дед  30/06/2013 10:42 am

чисто это не там где не сорят а там где убирают! отдайте этот бизнес людям и дерите налоги мусор будут собирать прямо в квартирах. или платите за любой мусор людям и порядок будет идеальный!


Толик  29/06/2013 11:06 pm

Горе фотограф! Ти не фотографируй кульки, а сфотографіИруй тех кто кидает.! Что Кубик сс ишь ??????


Zorro  29/06/2013 1:22 pm

какой мэр - такой и народ


наблюдатель  29/06/2013 1:00 pm

У нас не народ , а сплошное БЫДЛО .

Total 6 comments
]]>