In Uzhgorod 200 thousand dollars were stolen from a doctor's house!

uzhgorod.in  23 October 2012 09:12  67323024 823560
In Uzhgorod 200 thousand dollars were stolen from a doctor's house!

Yesterday the head of one of the units of Uzhgorod City Hospital reported to Uzhgorod police officers that an unknown person had entered in her three-story house and stolen the money in the amount of 200,000 dollars, 3,600 euros and about 50 varieties of gold products.

The house is not equipped witn alarm, video surveillance and security system.  The police are searching for the offender.

Tags: theft, doctor, money

Read also

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (8)

Олександр  26/10/2012 9:32 pm

А шкода що Тимченко не має таких грошей, так само, як і Смоланка. Нормальні лікарі. Ганьба державі, в якій лікарі не мають не те що таких, а й просто від зарплати до зарплати ледве дотягують


админ  26/10/2012 9:28 pm

Дорогі колеги, дякуємо, що вболіваєте. Очевидно і ви потрапляли в ситуації, коли хочеться сказати -- не помиляється той, хто не працює. Факт справді був. Тільки з іншою людиною.


звернення до модераторыв  26/10/2012 2:36 pm

шановні редактори інтернет-новин Ужгород-ін! коли ви друкуєте кримінальні новини, ви хоч інколи уточнюєте інформацію в органах правопорядку??? чи це так, "от балды"? тоді стаття Тетяни Вашаргелі "Чрезвычайные новости..."саме для вас!


Саша  26/10/2012 10:07 am

Если информация недостоверна- уберите ее с сайта,коллеги!


александр  25/10/2012 9:18 pm

В нормальной стране именно такие врачи как Тымченко должны иметь 200 шт. дома, они жизни спасают. К сожалению, в реальности такие деньги в домах у ментов и таможеников, а информация про Н. Тымченко - журналистское фуфло!


Миколай  25/10/2012 8:22 am

Бідна дохторка! Так тяжко робила, збирала, а теперь мучиться - тулько втратити. Біда та й годі з тими злодіями гамішними.


Анфисе  24/10/2012 9:49 am

об этом ты их спросишь, когда не дай Бог попадешь на операционный стол ))))


Анфиса  23/10/2012 12:14 pm

Можно ли честно иметь такие захоронки? Глубоко сомневаюсь!Потому то наша медицина и хромает на обе ноги, что ее работники не стесняются заявлять о воровстве из своей хаты.А сколько они украли из наших с вами карманов?

Total 8 comments
]]>