Duty weapon and car were stolen from border guard

uzhgorod.in  16 July 2012 09:27  78216791 717281
Duty weapon and car were stolen from border guard

23 years Chop border troop officer, Uzhgorod dweller turned to Uzhhorod law enforcement officers on Saturday with a statement that at night in the courtyard on the street Lintur was stolen his car – ‘Toyota Land Cruiser 200’, black, released in 2012. The border guard officer left the service certificate of Chop border troop, card-certificate on gun, driving license, mobile phone and device for shooting off with rubber bullets ‘Vyi’, caliber 9 mm in passenger compartment. The car was equipped with alarm system. 

Read also

An Uzhgorod resident's "VAZ" was burgled
An Uzhgorod resident's "VAZ" was burgled
7092491 093468
23 February 2015 16:02
In Beregovo, a border guard was robbed
In Beregovo, a border guard was robbed
8651689 052454
25 November 2013 09:43
In Vynogradiv, an unemployed man was robbed
In Vynogradiv, an unemployed man was robbed
2347333 048085
4 October 2013 17:35

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (7)

16/07/2012 1:24 pm

Саша, о чём вы?! Законы в нашей стране писаны только для простых смертных.


16/07/2012 1:23 pm

Cудя по адресу и авто в 23 годика, он был явно чей-то сынуля, которого "поставили" на пост, так, что переживать ему нечего - папа новую "Тойоту" купит, и от статьи (за пропажу оружия) отмажет.


Саша  16/07/2012 1:23 pm

А кримінальну справу за корупцію не хочуть порушити? Чи як завжди... не має достатніх доказів?


для УБОЗ  16/07/2012 12:46 pm

пан Немеш, це ж ваша тема: контрабанда, корупція і переправка нелегалів...чому не розслідуєте, звідки у прикордонника такі статки...ну майже як у вас!!!!!!


Міша  16/07/2012 11:52 am

Якщо у погранця у 23 вже така машинка, то переживе і викрутиться


Міша  16/07/2012 11:51 am

Якщо у погранця у 23 вже така машинка, то переживе і викрутиться


GROM  16/07/2012 11:33 am

"В субботу к ужгородским стражам порядка обратился 23-летний оперуполномоченный Чопского пограничного отряда, житель Ужгорода с заявлением о том, что ночью со двора по улице Линтура похищен его автомобиль - "Тойота Ланкрузер 200", черного цвета 2012 выпуска"... И за что же ему такой "дешевенький" автомобиль презентовали?

Total 7 comments
]]>