Uzhgorod: keep safe your heads! (PHOTOS)

uzhgorod.in  17 June 2012 10:48  75314854 715332
Uzhgorod: keep safe your heads! (PHOTOS)

In the regional center of Transcarpathia, as it was already reported by uzhgorod.in, you should carefully look under your feet in order to avoid falling down in the open manhole and look up from time to time when walking in the city center, because you can become a victim of the eaves part which can fall from the facades buildings!  

Currently, there is an especially dangerous territory near one of the houses on Korzo Street, which even enclosed with tape. In all the other places the houses owners, probably hope that no one of them will suffer from the flying plaster. 

 

Read also

Post comment

Users posting offensive comments as to other participants of discussion will be banned by moderator without prior warning or explanation. The information related to these users may be provided to law enforcement authorities upon relevant request.Links and advertising messages are prohibited in the comments!

Comments (7)

Маша  17/06/2012 9:08 pm

Каспэр не генеральский сыночек. Так, полковничий.


Викинги  17/06/2012 6:23 pm

Наш город никогде не был таким заср.....ным как сегодня. Даже при Ратушняке было лучше. Погорелов только смотрит как усроить сыночка на теплое и денежное место. судьба города его неинтересует.Таких голов города нужно отсеч.


ТОМИ  17/06/2012 6:18 pm

Неужели вы верите Погорелову!


2Gihaaaa  17/06/2012 5:40 pm

Депутаты Единого центра Травина, Тарахонич, Волошин и Шевчук голосуют как фракция примет решение. Не придумывайте. Вето никто не видел, да и у Погорелова 40 голосами не пахнет. Будет выё вообще ни одно решение не увидит.


Город  17/06/2012 12:30 pm

Луценко сидит за квартиру шофера. А виктораладимирович не боиться. Подарил квартиру городскую Касперчику. Генеральский сыночек. Ничего ничего. Пипец вам с одноруким скоро придет.


Gihaaaa  17/06/2012 12:27 pm

Касперов сволочь редкая. И нифига ему не сделаешь. Даже машину не спалишь. В Киеве она. А если депутаты его уволят, то мер вето наложит И тогда снова 40 штыков надо. А Травина и Тарахонич с Волошиным и жориком опять не проголосуют. Вот и пофиг чуваку